рекламне агентство "Кассіопея Стар"

Logaster назвали дизайнерські тренди логотипів 2022 року

У Logaster назвали найактуальніші тренди логотипів, які формуватимуть дизайн 2022 року: мінімалізм та креативність, консерватизм та бунтарство.

90-ті роки

Тенденція повернення до 1990-х років проявляється у яскравих кольорах, абстрактній геометрії та химерних візерунках. Якщо є текстовий логотип, у Logaster пропонують використовувати несподівані поєднання шрифтів, помітні тіні та контрастні лінії. Це дизайнерське рішення для брендів, які хочуть привернути увагу глядачів за допомогою яскравих експериментів.

Негативний простір

Термін “негативний простір” стосується порожнього простору між літерами, зображеннями або графічними символами навколо них. Дизайнерам радять подумати, як можна розмістити графічний символ бренду між літерами або всередині однієї з них. Це дозволить не ускладнювати логотип, але зробити його більш змістовим та помітним.

 

Експериментальні шрифти

Експериментальний шрифт не обов’язково має бути занадто химерним, нерозбірливим або надмірним. Головне, щоб це виглядало незвично та зухвало. Наприклад, на ньому можуть бути літери різної висоти, нестандартні лінії, нерівний кернінгтощо. Важливо підтримувати баланс між мистецькими амбіціями та маркетинговими цілями. Крім креативності та унікальності, логотип також повинен передавати правильне повідомлення, викликати емоційний відгук в аудиторії й легко прочитуватися.

 

Накладання

Дизайнери застосовують накладання літер, кольорів, геометричних фігур, символів, візерунків тощо. Ця техніка може додати глибину та обсяг логотипу, виділити певні частини та продемонструвати зв’язки між елементами.

 

Яскраві кольори

Використовуючи насичені відтінки, можна підсилити свій логотип та зарядите аудиторію оптимізмом. Але необхідно переконатися, що кольори знаходять відгук у клієнтів та викликають у них правильні асоціації.

 

Мінімалізм

Мінімалізм слідує принципу «менше означає більше». Незважаючи на просту геометрію, шрифти та композицію, кожен елемент мінімалістського логотипа виконує певну функцію та передає чітке повідомлення.

Візуально лаконічний логотип дозволяє глядачеві миттєво зрозуміти його послання та запам’ятати бренд. Він технічно простий, не втрачає актуальності.

 

Геометрія

Основні геометричні форми (лінія, квадрат, коло, трикутник тощо) лежать в основі простої, але візуально потужної айдентики бренду.

 

Трюки з літерами

Мова йде про заміну букв у текстовому логотипі математичними символами та геометричними формами. Наприклад, дві наступні один за одним літери «О» нагадують символ нескінченності. Щоб ще більше підкреслити певні частини логотипу, можна скористатися потужністю кольорів та шрифтів. Цей візуальний трюк привертає увагу клієнтів і змушуючи їх розглядати логотип як витвір мистецтва.

 

Градієнти

Градієнти можуть додати дизайну глибини, об’єму та динаміки. Вони можуть бути виконані з різних відтінків одного кольору або кількох контрастних кольорів.

 

Оптична ілюзія

Хороший логотип – це той, який, попри візуальну простоту, передає кілька значень. Наприклад, коли паралелепіпед перетворюється на букву «м», людина має справу з оптичною ілюзією.

Джерело: telegraf.design